Pages

Wednesday 29 October 2014

SELAMAT HARI LAHIR CKK :-)




Assalamualaikum, selamat hari lahir Cik Kaki Ketawe, untuk yang ke 19 belas tahun.... rasa macam baru semalam aku habis sekolah rendah hari ni aku dah jadi CKK yang dah dewasa walaupun perangai agak sengal dan naif,heheee naif tu poyo je lebih kan? Heehehe.... syukur  Alhamdulillah Allah beri peluang kepada aku untuk terus bernafas di atas muka bumi ni sedangkan aku cuma hamba Nya yang kerdil dan penuh dosa..

Terima kasih pada emak dan bapak, for raising me up very well, walaupun kehidupan kita sederhana adik rasa happy dan tak pernah rasa tak cukup...cuma adik je jarang bersyukur.... im happy because Allah gives me a very beautiful life full of colours through thick and thin.... thanks to abang sebab menyanyi untuk aku walaupun aku tau dia lupa birthday aku,ingat pun sebab bukak facebook,sengal punya abang2.... thanks to kawan2 jugak..  sebab sudi ingat dan wish,takde hadiah pun takpe... ingatan tu yang penting....

Harapan aku tahun ni cuma simple... just wanna be better than before.... and im letting ALLAH to decide everything for me.. Alhamdulillah...

Terima kasih :-)



No comments:

Post a Comment

boboiboy pernah berkata bahawasanya...komen biarlah ikhlas...
barulah terbaik... =P