Pages

Tuesday 26 November 2013

FIRST DAY


Assalamualaikum..holaaa semua...first sekali tolong kasi aku tarik nafas lega dulu...ohhhh...okay..no boleh start dah...as I told before...okay bajet London dah aku ni komee oiii...aku dah selamat mendaftar kat UiTM Kedah,Merbok pada 16 November baru ni...aku rasa korang boleh paham lah kan apa yang aku rasa untuk first timer macam aku ni jejak kaki dekat uni...seriusly one word je.. "disaster"...

Hari Jumaat lagi aku dah bertolak ke sungai petani on 15 november..lepas tu sewa homestay yang sangat selesa dekat taman lembah bujang kot..ok aku tak ingat..kira ada perkataan "bujang" tu...itulah homestay yang aku sewa...murah dan selesa :) then malam tu abang-abang aku and adik aku sampai...so kira semua adalah..kecuali abang sulung aku and yang no 4..okay ni bukan nak story pasal abang aku ok...

Besoknya 16 haribulan aku daftar...serius memang aku cover macho habis lah...ini bukan ego...but I hate crying...sampai satu tahap aku memang tension marah-marah...habis daftar dapat pulak kolej...aku dapat bilik yang reserve untuk berdua aje..woww...okay tu heaven lah..sebab more privacy kan...then roomate aku sempoi jugak lah even die tua 2 tahun dari aku...umur die 20 tahun dan die orang penang...



P/S : NANTI AKU SAMBUNG.....

3 comments:

t.a.t.a said...

la? habis dah? baru nak betulkan gaya duduk nak enjoy baca, dah habis. sabo je la.

Mizz Aiza said...

semoga urusan berjalan lancar..

! Arjunakirana ! said...

sambung cepat... nak tau lagi... gagaga pettakkk wootwoot2 :P

Post a Comment

boboiboy pernah berkata bahawasanya...komen biarlah ikhlas...
barulah terbaik... =P