Pages

Thursday 26 September 2013

MONKEY LOVE



Assalamualaikum....hari ni cadangnya aku nak update benda lain...tapi jiwa aku tengah kacau you oullsss...wewewewe... rasanya hari ni aku mula hilang kawan yang sememangnya jenis makan kawan... dan aku sedang mengintaii anak teruna orang...hohoho...

Okay,aku pandang dari jauh aje mamat tu...haiyaaa...kesian aku kan...tulah...lelaki tu lembab sangat...tak nampak ke aku usya dia? huarghhh...aku ishqahh je wehh...suka dalam diam...hehehehe... jadi aku nak tuju lagu pencuri by mark adam tu pada dia...hehehe.. aku hairanlahh...pehal lah ramai sangat orang suka kat dia...padahal orangnye hitam je,kurus kering...tak hensem ponn.,...tapi dah kenapa lah perempuan kat sekolah ni suka pada dia...tapi nasib lah jenis lelaki iman yang kuat...hehehe...

Tapi aku muda lagi lahh...kalau dah besar memang aku sendiri pergi pinang mamat tu... tu stock idaman malaya tu wehh...yang penting beriman! dan hari ni hanya merenung dia dari jauh...ohhh...hari ni dia main futsal...terror dia tu weh...hahaha...okay...nampaknya aku dah makin gilerr....


p/s : kau...kau...kau...tak perasan ku suka mu dari dulu lagi...
       kau simpan hati ku dari tingkat 5...tingkat 5...hahahhaa...

7 comments:

Amaliena Ros said...

lawak la ckk ni...btw, jangan tenung lama2 tau..bahaya..:)

Unknown said...

Lelaki soleh idaman setiap wanita. Fuss aq nak pbetulkan ayat balik..
sebenarnya lelaki ni tak lembap..dye dah tahu reaksi lau awek tu minat kat dye..
paham2 laa saham tgh tinggi skrunk tak boleh laa nak terus kasi hati cam gitu je.. kakakakah..
Tinggi betul dye simpan hati ko sampai tingkat 5? tak gayat ke? hahaha

t.a.t.a said...

aku pun minat pada seseorang, tapi apa yang aku boleh buat adalah usha dia dari jauh aje. bukan tak nak cakap pada dia, tapi aku kesian pada dia nanti. lebih byk masalah akan wujud.

Wawa Adenan said...

hahaha. jage pum konon. udang di sebalik mee. muehehe

Mizz Aiza said...

insya-Allah jika ada jodoh tak ke mana adik..

Anonymous said...

channing tatum love this guy Click Here.

Ezad Skytech said...

hee...jadi stalker tu...takkan mamat tu tak perasan...hee

Post a Comment

boboiboy pernah berkata bahawasanya...komen biarlah ikhlas...
barulah terbaik... =P