Pages

Friday 13 September 2013

I'M BACK!



Assalamualaikum....holaaaa everyone...wohaaaa....giler lama aku rasa tak se"happy" hari ni...minggu ni memang exhausted giler lahh...aku berniaga sepanjang minggu ni...derma darah lagi... err,aku mohon korang abaikan apa yang aku taip dan post sebelum ni...anggap lah aku tersilap taip dan transmental sikit...wakakaka...segannya bila baca balik apa yang aku post...terasa hilang macho aku!! ohhh tidakk....hehehe...so from now on...I'm back!!! seriusly back! ok,tak sempat nak menaip panjang even aku ada banyak benda nak share...next entry lah aku story...dari mula sampai akhir apa yang jadi pada aku sepanjang 4 bulan ni....erkk,tapi ada lah part yang kena sensored sikitkan...wakakaka...ok...adios...

4 comments:

t.a.t.a said...

Waalaikumsalam. welcome back. good to see you here. okay, really looking forward for the next entry.

misz aisya said...

welcome back!

Mizz Aiza said...

welcome back adik.. :D

Unknown said...

ok selamat kembali....

Post a Comment

boboiboy pernah berkata bahawasanya...komen biarlah ikhlas...
barulah terbaik... =P