Pages

Sunday, 15 September 2013

PENCURI!!!!



ohhhh,TIDDAAKKKK!!
AKU KENA ROMPAK! BARANG YANG SANGAT BERNILAI AKU DAH HILANG!!

habis sudah...sampai hati orang curi..tulah satu-satunya harta yang aku ada...lepas tu
tak nak pulangkan balik! nak tahu sape pencuri yang hensem tu?

Namanya Mark Adam...
 hey,Mark Adam...
dah curi mohon jangan pulangkan pada saya ..
okay aku bagi free...muahehehee...



Nilah pencurinya....dah curi hati aku...muahehehehe...jom layan lagu ni...sempoi and best! teringan zaman dolu-dolu...hehehehe... ;P

9 comments:

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

pencuri hari rupanya.. hehe.. bahaya juga tu..

t.a.t.a said...

kalau kau dah bagi free, itu bukan curi lagi dah. haha.
kalau aku pun aku rela bagi aje kat sesiapa yang nak curi hati aku. ambil la. tak nak pulang pun tak pe. hati aku ni baca pecahan nya, ambil sikit tak luak la yang lain. hahaha

cik kaki ketawe said...

tapi kalau mamat ni yang curi sy pun tak kesah kak...mueheheh...

cik kaki ketawe said...

dia curi dululah...kalau dia sudi nak simpan
aku okay ajee...wakakaka.... :P

Nizam.Ariff said...

pasang pagar, kasi grill stainless steel agar tak mudah orang curi hatimu lagi...

Hatimi Tahirruddin said...

aku suka lagu ni...yg version english pon best aku rasa...tgk video klip dia kat meletop aritu rasa mcm pengarah sama dgn lagu aizat dgn noh tu...

cik kaki ketawe said...

tapi aku nak kawen awall..mana boleh pasang grill nanti takdeorgnak..wakakakaka

cik kaki ketawe said...

bagus Timi...sama lahh kita...bestkann...ohh...yeke? aku takde tengok pon

Aminin said...

lagu ni engatkan aq time zaman kecik2..haha nakal juga erk?
ilang tension aku... boleh pasnie tulis etnri macamana cara nak mencuri hati? aku nak belajar juga lew
hahaha

Post a Comment

boboiboy pernah berkata bahawasanya...komen biarlah ikhlas...
barulah terbaik... =P