Pages

Friday 7 June 2013

ENTAH

Assalamualaikum....holaaaa...aku malas nak pusing-pusing ayat..dari tadi jenuh cari mukadimah yang simple tak jugak datang-datang ilham nye...entah kenapa mood untuk  berblogging macam dah lari jauh je...walaupun sekarang aku dah tak sibuk macam sebelum ni...

Actually banayk benda dah jadi sepanjang 2 minggu ni..sangat-sangat mencabar...tak tahu nak luahkan macam mana....aku dah la tak ramai kawan yang aku rasa aku boleh percaya...and most of them pun banyak dah pergi sambung belajar jauh dari Perak...aku pulak dah buat keputusan nak sambung form 6 aja...aku belum rasa nak keluar dari rumah aku...lantak lah orang berebut-rebut nak masuk U...ADA AKU KESAH...lagipun form 6 just setahun setengah then aku sambung degree...ok jimat masa...

hemm..still mood aku tengah swing...entahlahh...aku sendiri tak faham apa aku rasa...terlalu complicated...aku nak diri aku yang sebelum ni..ceria...and be happy untuk apa pun yang jadi...but now..entah kenapa aku rasa aku hilang diri aku...

takda sapa paham aku...entahlaaa...apa aku nak taip pun dah hilang dalam kepala aku...aku sedih...ye sangat sedih...jenuh jugak aku nak perah air mata bagi keluar...sebab orang kata kalau kita sedih ubatnya menangis untuk luahkan semuanya...but I can't...benda lain senang lah pulak aku nak meleleh...part diri sendiri tak mau pulak...hemmm...entahh lahhh...



p/s : al-fatihah untuk arwah Naufal...the baby yg aku jumpa di rumah anak-anak yatim...just about 3 weeks umurnya...dia tak mampu survived jantung berlubang...I love him very much and aku yang bagi nama pada arwahh...aku sempat derma darah pada dia...sangat sakit...its hurt me very much...such a cute little baby who was dumped...

6 comments:

misz aisya said...

mohon bertenang. chill and relax! :)

Mizz Aiza said...

sabar ya dik.. semoga Allah swt memudahkan segala urusan..

Unknown said...

kau kena cari momentum balik tu....hehe

PS: dah mmg ajal arwah...al-fatihah...

Unknown said...

Harap ko tabah hadapi dugaan ni.
Walaupun aq tahu ni amat berat..tapi tuhan lebey sygkan dia. Yang hidup ni teruskan idup jgn smpai diri down. Dari menangis ape kata kita ramai2 sedekahkan...Al-fatihah untuk arwah Naufal...

kay_are said...

sume orang ade jalan masing2 pilihan masing2 so kalau pilihan ko untuk masuk form 6.. ko teruskan je. tak perlu nak risau dan amek peduli cakap orang. =) takziah gak ye atas arwah tu.. hmm

Anonymous said...

Not everyone can have what we had. Theres so much test in our life. Tak dinafikn sakitnya mmg tk mmpu nk digambarkan. But somehow..believe me, oneday all the pain that you've had before is the reason for your smile. Be happy. Chill young girl. Life should not be waste for nothing. Keep move on. You deserved to be the happiest person. Dont let that chance fade away. There will always somebody out there who will always loved you. Today, forever and till jannah. Inshaa Allah :)

Post a Comment

boboiboy pernah berkata bahawasanya...komen biarlah ikhlas...
barulah terbaik... =P