Pages

Thursday, 4 April 2013

I'll GIVE MY BEST!

Assalamualaikum...hari ni 4/4/2013...hari Khamis.... ini bukan berkenaan parlimen yang baru dibubarkan atau nak menulis tentang bila tarikh pilihanraya bakal diadakan... tapi tarikh hari ni...setiap 4 hari bulan...setiap kali angka 4 ni muncul dalam kalender...aku mesti akan selalu ingat dan akan sentiasa ingat....hari ni genap 7 bulan sahabat aku pergi menghadap Ilahi...aku terasa banyak benda yang aku nak cerita pada dia...tapi sayangnya dia dah tak boleh nak mendengar setiap kata-kata aku...

I cried when you passed away... I still cry today.. Although I loved you dearly.. I couldn't make you stay... setiap manusia akan mati...dari Allah kita datang dan kepadaNya kita kembali...aku faham..aku redha..cuma kadang-kadang aku tetap rindukan kau kawan... sebab bila aku tengok balik gambar kau..aku rasa seolah-olah kau masih hidup...betul tuh..sebenarnya kau masih hidup..hidup dalam kenangan dan dalam hati aku...kau sahabat yang tiada ganti kawan...aku simpan lagi semua hadiah yang kau bagi..aku takkan buang dan aku jaga dengan baik...





# aku susah nak berkawan dengan orang...tapi bila aku dah cakap korang tu kawan baik aku...sampai bila aku takkan lupa...aku sedar aku kasar...cuma aku tak tahu macam mana nak tunjukkan yang aku sayang korang semua....aku jugak tahu kekadang aku bukan kawan yang baik...tapi aku sentiasa cuba bagi yang terbaik untuk kawan aku...




4 comments:

khairil azam said...

rasa cepat sangatkan..sedar tak sedar dah 7 bulan arwah abang aku pergi.... terasa macam baru semalam aku main basketball dengan dia...too fast...rindu masakan abang aku kan? huhuhu...life must go on

Sally Samsaiman said...

bila sahabat kita pergi...mmg kita akan rasa kehilangan...semoga arwah ditempatkan dikalangan orang yg beriman...

be strong ya :)

Alyn Roslan said...

semoga arwah ditempatkan dikalangan orang yang beriman..hmmm..setiap yang hidup pasti akan mati..itu pasti..

Hatimi Tahirruddin said...

al fatihah buat arwah kawan kau tu....

Post a Comment

boboiboy pernah berkata bahawasanya...komen biarlah ikhlas...
barulah terbaik... =P