Pages

Wednesday, 3 April 2013

TERSADAI



Tekak mula sakit... tonsil mula membengkak...suara serak dah ala-ala Amy Search...mungkin lepas ni aku dah boleh duet dengan BPR...hehe... sempat keluar dengan kawan-kawan tadi... mula-mula rasa ok..mungkin sebab letih dan tersilap makan... start bleeding balik... kereta pulak rosak tadi...tersadai dalam hujan rintik yang agak lebat...Alhamdulillah ada orang datang tolong... kini demam pulak... tak apalah...ada hikmahnya semua ni terjadi..



# lepas ni tak boleh makan sizzling mee lagi lah nampaknya...

6 comments:

khairil azam said...

sabar banyak-banyak sis..dugaan Allah lah tuh...jaga lah kesihatan...jangan main hujan...nanti bertambah sakit...jaga diri sis

Hatimi Tahirruddin said...

aku mcm boleh agak penyakit kau ni...apa2 pun kena ikhtiar cari ubatnya tu....semoga kau cepat sembuh...

cik kaki ketawe said...

aku ok je bro...insyaAllah..tadi tu memang hujan..tak dapat nak elak..kereta break down pulak....

cik kaki ketawe said...

haha...aku pun tak sanggup nak mention weh...insyaAllah...tengah cuba lah ni...thanks Timi...

Ayie Abas said...

salam CKK :)

kumpulan BPR pun CKK kenal eh...tu kumpulan rock zaman2 ayie tu...hehe...

CKK makan ubat...tawakal pd Allah..semoha cepat sembuh...:)

nantikan keputusan GA :)

cik kaki ketawe said...

wasalam ayie...

haha...mesti lah sy kenal walaupun bukan zaman sy ayie...sy minat BPR..
terima kasih ye ayie...insyaAllahh...aaminn...

p/s: kalau kalah sy tak nak kawan dengan ayie dah...hahaaaa :P

Post a Comment

boboiboy pernah berkata bahawasanya...komen biarlah ikhlas...
barulah terbaik... =P