Pages

Wednesday, 27 March 2013

THE END




# It's hard to tell you mind to stop loving someone when your heart still does...

ewahhh....macam tak percaya aku yang mengupdate entry ni wehh...hehe...tapi sekurang-kurangnya aku belajar sesuatu yang baru...sakit juga rasanya...haiyaa...tapi aku tetap cool...hidup tetap perlu diteruskan...

p/s: inilah langkah pertama untuk mendewasakan diri sendiri...

8 comments:

Payeh Kuced said...

makin dewasa ye..aku masih lagi budak... tanak tinggalkan alam budak

cik kaki ketawe said...

haha...weh walaupun aku tua setahun dari ko tapi aku masih jiwa remaja tahu....ngeh2...yang atas ni poyo je lebih....haha

♥ Izni ♥ said...

Cewah ayat!! hehe
tp mmg btol pn " It's hard to tell you mind to stop loving someone when your heart still does..."

Hatimi Tahirruddin said...

hihihihi jiwangs la plak....

cik kaki ketawe said...

haha....ewahhhh....suka nampak...ngeh2....

cik kaki ketawe said...

sekali sekala Timi...apa salahnye...hehe

khairil azam said...

erkk,betul ke kau yang taip entry ni?
jangan buat abang kau pengsan dekat sini...
hahaha...secara jujur ayat kau tu tak menampakkan orang
putus cinta tahu...macam sengal....
memang ayat tak puitis langsung...
aku baca takde pheeling lah....hehehe

cik kaki ketawe said...

weh aku dah cuba sehabis baik lahh...
jenuh aku nak express...tak mahu2 gak..
penat aku pheeelinnggg nih!

Post a Comment

boboiboy pernah berkata bahawasanya...komen biarlah ikhlas...
barulah terbaik... =P