Pages

Saturday, 16 March 2013




Hari ni aku jumpa ibu dia...wajah yang saling tak tumpah...
sangat mirip...sama tapi bukan dia...
itu sudah lebih cukup untuk aku...
pergi yang takkan kembali...
buat aku sedar...
dia ialah kawan aku yang terbaik...
aku akan tetap merindui dia...
melihatkan wajah ibunya
ada cahaya berseri di wajah itu
mungkin kesan wudhuk yang masih belum kering
rasa sangat sejuk mata yang memandang
rasa terubat kerinduan itu..


p/s :  terasa seperti dia yang ada di depan mata aku...

6 comments:

Aku Penghibur said...

ermm :) saye bila bce entry nie

khairil azam said...

ye..dia memang kawan yg paling baik...
takde sape boleh ganti dia...
kenangan kita semua...takkan pernah
aku lupa smapai aku mati

kay_are said...

sape? entry kedengaran agak sayu.. tapi aku memang tak dapat nak relate pape..

cik kaki ketawe said...

haha...macam mana ko nak relate sebab ko kan tak kenal orgnye...haiyooo...

cik kaki ketawe said...

betul tu khai...giler serius aku sebak habis jumpa mak dia tadi..rasa macam dia yg ada depan aku..sebijik sejambak....

cik kaki ketawe said...

emm yeke Acik...sy harap Acik memahami kesedihan sy ni...huhu

Post a Comment

boboiboy pernah berkata bahawasanya...komen biarlah ikhlas...
barulah terbaik... =P