Pages

Sunday, 24 March 2013

HANYA DIA

Assalamualaikum...

Aku harap hari ni akan jadi satu permulaan yang baik
untuk aku meneruskan kehidupan tanpa gangguan...
tak sabar nak tunggu 2 bulan lagi je...
so mohon lah wahai hati...bersabar yek..
tak lama mana pun...pejam celik
dah masuk 2bulan...
then you're free....




#dalam banyak2 ciptaan Allah yang bernyawa...hanya adik yang memahami kakak kan? adik kalau aku cerita terkebil-kebil dia pandang aku...lepas tu mengiau...buat muka mintak simpati dia tuh...hoho...macam paham je aku tengah sadis...

5 comments:

Aku Penghibur said...

aloo commelnya kucing tu

Payeh Kuced said...

kepeningan ~

khairil azam said...

haha...adik jugak yg kau sayang lebih...sengal tahu...

Hatimi Tahirruddin said...

hehe...kesian kat adik tu kena dgr luahan perasaan kau...

Mr. Doctor said...

Hai adik.. Hoho.. Model bmw kau..

Post a Comment

boboiboy pernah berkata bahawasanya...komen biarlah ikhlas...
barulah terbaik... =P