Pages

Sunday 24 March 2013

HANYA DIA

Assalamualaikum...

Aku harap hari ni akan jadi satu permulaan yang baik
untuk aku meneruskan kehidupan tanpa gangguan...
tak sabar nak tunggu 2 bulan lagi je...
so mohon lah wahai hati...bersabar yek..
tak lama mana pun...pejam celik
dah masuk 2bulan...
then you're free....




#dalam banyak2 ciptaan Allah yang bernyawa...hanya adik yang memahami kakak kan? adik kalau aku cerita terkebil-kebil dia pandang aku...lepas tu mengiau...buat muka mintak simpati dia tuh...hoho...macam paham je aku tengah sadis...

5 comments:

Akupenghibur.com said...

aloo commelnya kucing tu

Payeh Kuced said...

kepeningan ~

Unknown said...

haha...adik jugak yg kau sayang lebih...sengal tahu...

Unknown said...

hehe...kesian kat adik tu kena dgr luahan perasaan kau...

Mr. Doctor said...

Hai adik.. Hoho.. Model bmw kau..

Post a Comment

boboiboy pernah berkata bahawasanya...komen biarlah ikhlas...
barulah terbaik... =P