Pages

Saturday 23 March 2013

THE LAME PEOPLE

MY eyes hurt from crying, my heart hurts from trying. I look so tired
and worn out because inside I'm dying.
my eyes hurt from all the crying, my body is shaking from the pain, 
my heads banging form the stress
If you have been hurt, you have every right to avenge your pain. You must make your aggressor realize how much you are hurting. But why use harsh words to avenge the hurt? Use the powerful expression in these "you hurt me" quotes to bring your aggressor to his knees.
I've tried my best ability to make you proud...but I'm really sorry..

I hate to tell the truth to a person who will never and can't understand anything...I will always keep your words in my heart and my mind...so I'll never forget to cover the scars...I'm not a pathetic..and I'll prove it..

#hari ni perkataan useless...lepas ni apa pulak? membebankan ke? menyusahkan? atau menyesal?

Mungkin, itu sementara 
Bila jumpa penggantiku 
Jangan dilupakan aku...

7 comments:

kay_are said...

lame tak terjah tibe2 entri ko dah jadi bahase london pulak.. blur aku jap.. tapi manusia memang suka jadi hakim. =P

Unknown said...

cool lah sista...kena tahan sikit...lama2 ok lah tuh...
jangan sedih2 tau...

misz aisya said...

Kuat. Please.

Kalau kita tak bangun, takkan ada orang boleh tolong buat kita berdiri.

Unknown said...

kang kalau aku tulis bahasa melayu ia akan jadi tidak sedap untuk dijamu mata dan tidak enak untuk dibaca...hahhaa

Unknown said...

pasal aku cool lah aku ada lagi.....
kalau tak?? hah,memang ko tak nampak
dah adik ko ni khai...

Unknown said...

InsyaAllah kak...sy sedang mencuba...terima kasih...terharu sy ada kakak =)

Unknown said...

pretending..!.please lah...
jangan sedih-sedih...aku tak suka...

Post a Comment

boboiboy pernah berkata bahawasanya...komen biarlah ikhlas...
barulah terbaik... =P