Pages

Thursday 10 January 2013

TERMAKAN TUBA LA PULAK



"wei,ko tak pergi first tracker untuk UTP ke?"
"err..aku tak apply pun..xtahu pulak time diorg bukak advertisement"
"doakan aku berjaya,sorry beb aku tak bgtau ko..aku lupa"

                     ASSALAMUALAIKUM

korang tahu tak apa yang aku tengah rasa sekarang? aku rasa macam nak sekolahkan seseorang..siapa orang nye? orang yang cakap dia terlupa nak inform aku pasal first tracker UTP..dah la apply tak bagitahu...aku pun bongok gak waktu tuh..boleh pulak lupa...ayat dia bukan main...nampak permainan nye kat situ! lupa lah sangat...cakap jela dia tak nak aku apply kat situ..susah betul kalau manusia yang pentingkan diri ni...aku kalau apply apa-apa aku siap edar info lagi...ajar dia macam mana nak isi form..tapi part aku dia boleh bagi alasan lupa? memang memory letak kat lutut betul..haish..memang la aku tak puas hati...lepas tuh belagak pulak tuh...manusia ni memang la..masa nak minta tolong ayat good-good je..lepas dapat apa diorang nak..diorang balik lesung batu pulak kat aku...

#ibarat melepaskan anjing yang tersepit..derr...aku dah tolong macam ni ko balas? aku tak mintak lah balasan..tapi apa salahnya ko tolong? kau memang jual ikan betullah..selfish!

9 comments:

misz aisya said...

ok2 cik adik jgn marah2. cool je.

bukan rezeki kamu. kat mana2 pon boleh belajar kan. asalkan kita usaha dan niat ikhlas. :)

Unknown said...

ok kak..memang sy dah cool..semalam je marah sikit lepas ida cakap cm tuh..pagi ni dah lega dah...thanks akak =)

Akupenghibur.com said...

hehehe sabar yer .. senyum sikit... ahh comel

Unknown said...

adik manis jgn marah2 kalu...itu nama cik kaki ketawe tada ngam klu marah juga ada... hehe :)

Unknown said...

hahaha..acik ni buat sy mcm budak kecik la..LOLs...haha =P

Unknown said...

abang hensem...semalam sj marah..hari ni mood sudah ok..sudah jd cik kaki ketawe semula..hahaa =P

Unknown said...

salam CKK...:)

ala kawan CKK tu memang betul2 terlupa kot..maap kan jer laa dia..

Unknown said...

wasalam ayie

hoho..masa ni tengah panas..sekarang dah ok..dah xde marah2 dah...hoho =P

kay_are said...

sabar je r.. orang tu takut ade competition later r nanti.. nak wat cane kan.. ade rezeki lain nanti ade r tu.. hmm..

Post a Comment

boboiboy pernah berkata bahawasanya...komen biarlah ikhlas...
barulah terbaik... =P