Pages

Monday, 24 December 2012

PLKN??

sila lihat di bawah ------------------->
                                                  l
                                                  l
                                                  l
                                                  V

                                         



Alhamdulillah...mimpi ngeri aku berakhir...sebab?? sebab nama aku TAK TERCALON...aku ulangi... TIDAK TERCALON sebagai pelatih PLKN...arghhhh...LEGAAAA...sebab aku emmang TAK NAK join aktiviti ni...huhuhu...pada member-member gua yang kena tuh...sama ada yang rela atau paksa rela...gua doakan korang berjaya dan balik nanti kalau yang minah-minah yang takda pertahanan diri..at least korang ada belajar somethings kat sana...dan aku harap yang lelaki ala hadek-hadek nyah kau! pulanglah anda sebagai lelaki sejati...huhuhu.. :P




menyampah aku tengok gambar ni tau!sape sokong arsenal?
jangan kawan dengan aku...
sebab aku sokong chelsea ok! hahahaa :P

12 comments:

misz aisya said...

akak pon xnak join PLKN..hhahaha

nadia said...

yang, pasal sumbangan anak yatim tu, ye still boleh memberi sumbangan. akaun number ade dekat blog akak tu ye. :)

Aku Penghibur said...

dulu siap buat rayuan nk msk plkn .. tpi x dpt

kay_are said...

kire baru habis form 5 r ni.. baru tau.. owh.. aku pun tak kne plkn gak.. tanda nye aku pelajar yang aktif kat sekolah.. =P aku sokonh mu.

Yasmin Aris said...

hahaah. tahniah la ye. :P

Payeh Kuced said...

ehh, kau skola katne ehh? maksuk aku, bekas sekolah.. :)

aku mcm nak pegi PLKN nie.. hehehe.. aku suka..

aku sokong Chelsea gak!

cik kaki ketawe said...

hahahaha...sama la kita kak..lega nye xdapat...kah3

cik kaki ketawe said...

thanks a lot kak.. insyaAllah...kalo ade rezeki sy cuba bantu sikit2..=) tp syg sebab sy xdapat join event tuh... =(

cik kaki ketawe said...

kalau di beri peluang..memey sy xkan buat rayuan...hahaha..

cik kaki ketawe said...

iye...tuh tanda aku muda dr kamu...hahaha... ala...kekadang pilihan random kan...huhuhu...poyo je lebih nih!

cik kaki ketawe said...

hahahaha...syukur Alhamdulillah =)

cik kaki ketawe said...

aku sekolah kat smkdary...perak beb...ko sebaya aku ke?? nampak excited giler nak g PLKn...hahaha...gud luck beb..

gua memang minat chelsea...tapi paling feveret MU !! hahaha

Post a Comment

boboiboy pernah berkata bahawasanya...komen biarlah ikhlas...
barulah terbaik... =P