Pages

Wednesday, 19 December 2012

farawell babes!

haiya...gua teringat member-member seperjuangan gua pulak dalam petang-petang yang syahdu nih... tapi bukan hari ni je,.setiap hari sebelum tido aku akan ingat diorang... yelah...aku takda pakwe,..baik ingat kengkawan...lagi baik...kalau orang dah bosan dengar cerita aku dengan kawan-kawan...tapi sumpah aku cakap..aku sikit pun tak bosan...sebab aku memang sayang giler dekat kengkawan aku...



time ni hari bedah katak! hahah...teringat aleeya...
patutnya cikgu bedah tikus...sure leeya lari...kalau lipas dengan
cicak pun dia dah peluk aku sampai
aku tak boleh nafas...
aku rasa sure dia cekik aku
sampai lebam kalau tikus tu kejar dia...
hahaha...rindu nak takutkan leeya dengan cicak
tokek palsu yang aku beli
kat pekan dnegan harga 2 ringgit




hari terakhir sekolah dgn kakak senior PUM

nilah budiesssss aku...
dah macam adik beradik...cubit peha kanan...
pipi terasa sakitnya...
sapa cuit je sikit member-member aku
for sure memang satu geng protect...tu yang buat aku
sayang giler kat depa...


mereka terima aku seadanya...even aku taklah baik sangatkan...tapi adalah sikit...huhu...
tapi tulah...kalau buat apa-apa..mereka akan sokong aku sampai habis...contoh macam
pertandingan hari tuh...even sampai petang..member aku duduk kat kerusi bawah pentas...bertepuk tangan saat semua participant lain sokong pihak lawan...dan aku tahu...takda sapa boleh lawan
kekuatan member aku pada mata aku...huhu...tak sangka aku boleh jiwang gini sebab teringatkan korang...kalau korang tak hargai..aku tak tahulah..!


so..sekarang kami semua akan berpisah...masing-masing ada cita-cita sendiri
tapi bebs! gua tak lupa janji kita...gua ingat tarikh tuh..
30/5/2012
saat kita semua berjanji akan berusaha jadi orang berjaya
moga kita dapat gempakkan result SPM sama
macam waktu PMR...
BITTAUFIQ WANNAJAH..

aku ingat member aku pernah tanya...aku sayang diorang tak...tulah soalan bodoh luar
sylibus hidup aku...sah2 lah aku sayang korang!!

I hate to say this...but friends...MAALSALAMAH...wailal liqa'

#kawan ibarat macam air...lebih baik biar beku daripada cair..sebab kalau cair takut tumpah merata..
(erkk,,aku pun tak faham apa yang aku tulis)

6 comments:

misz aisya said...

mcm akak dulu2. sekarang msing2 blaja jauh2. tp bile cuti, kitorg tetap curik masa utk jumpa. :)

cik kaki ketawe said...

huhu...mesti akak rindu suasana ni kan?? kalau sy yg baru 2 mnggu habis sekolah...akk mesti lagi rindu kan

Payeh Kuced said...

surely gonna miss all the memories kan? aku yg still ngadap muka dorang pun dah rindu kalo tak jumpa. tapi tak ngaku.. malu weh.. hahahaha

cik kaki ketawe said...

yup...mesti rindu giler...hahah...lelaki memang selalu macam tuh! suke cover up...haiyaaa

Yasmin Aris said...

Nikmat yang paling berharga selepas nikmat Iman dan Islam, adalah memiliki sahabat yang soleh. Jika kamu mendapati kewujudan kasih sayang antara kamu dengannya, maka peganglah ia bersungguh-sungguh. - Saidina Umar Al-Khattab

v^^

cik kaki ketawe said...

insyaAllah kak...harap2 persahabatan kami kekal selamanye.. terima kasih ye kak sudi jalan kat papan rumah sy ni =)

Post a Comment

boboiboy pernah berkata bahawasanya...komen biarlah ikhlas...
barulah terbaik... =P