Pages

Sunday, 28 October 2012

DEMAM SPM??

SPM?? sijil perkahwinan ke or sijil pelajaran malaysia?? hehehee...gataii... okey sekarang hanya tinggal lebih kurang 8 hari untuk aku menghadap SPM..aku naik juling tengok kawan2 siap post formula chemistry...fizik dan sibuk update status pasal spm..

minah:"ehh..SPM around the corner..so candidates..please be ready..we gonna to have a long journey"

mamat: oh M g...spm weiyh...dekat giler...aku nak enjoy dulu la" (nie memang sengal punye org...status mcm dah insaf tp sama je..hampeh betui)

dan pelbagai ragam lah bebudak yang sebaya dengan aku...dan bahang SPM makin aku rasakan...risau bertamu dikalbu..cehhh..ayat novel aku ni..hehehe...risau sebenarnya..tak tahu mana arah tuju nanti...
now just focus and give my very best utk SPM..kalau boleh aku tak nak ttengok parents aku sedih..aku nak mereka menitiskan air mata tengok kejayaan anak mereka nan seorang ini...aminn =)

4 comments:

baby comel said...

gudluck utk SPM okey..

cik kaki ketawe said...

terima kasih baby comel =)

leakedknowledge said...

all the best! shari sblom exam elakkan drp ulangkaji sbb takut blank nnt bila tgh exam...tenangkan diri n jgn gelabah. dah usaha, jgn lupa tawakal. smua tu DIA yg tentukan..klu dh berkerja keras mesti ada hasilnya..taktau jawab paksakan diri utk hentam, mana la tau dpt markah tk jln kerja..

fighting! :)

cik kaki ketawe said...

thanks 4 ur tips..insyaAllah...harap2 aku dapat jawab dgan baik..

p/s: hentam menghentam memang wajib le..hahhahaha..tambah agi subject
chemistry and fizik..hahaha..addmath jgn cakap..kematu aku duduk atas kerusi nak menjawab nye..hahaha

Post a Comment

boboiboy pernah berkata bahawasanya...komen biarlah ikhlas...
barulah terbaik... =P