Pages

Monday, 29 October 2012

SANAH HELWA !!

SELAMA HARI LAHIR pada diri aku sendiri...syukran2...kepada mereka yang tak henti2 wish..
bagi hadiah lagi...terima kasih sangat2...

pertamanya aku sangat bersyukur sebab dah capai 17 tahun..Allah masih memberi pinjaman nyawa dan memberi peluang pada aku untuk menyedut udara untuk bernafas...Alhamdulillah...bangun pagi tadi..rasa damai sangat...syukur sebab Allah beri perasaan yang indah ini pada aku...

kedua,aku sangat berterima kasih pada emak aku puan NORIAH...dia melahirkan aku secara normal pada 17 tahun dulu...menahan sakit yang amat demi melahirkan zuriat nye ini...masyaAllah...syukur sebab aku diberi peluang untuk melihat dunia...thanks a lot to my mum and my father...mak bapak membersarkan adik sampai hari ni...cukup segla2nya...terima kasih..sampai hujung nyawa pun adik tak mampu nak balas jasa mak dengan bapak..

hari ni Alhamdulillah...berkat Allah..aku melalui dan merasai satu perasaan yang dah lama aku tak rasa...hehehe...rahsia okey...syukur ya Allah..semoga Engkau panjang kan umur ku agar aku dapat kembali ke jalan MU dan sempat membalas jasa kedua2 orang tua ku...aminn2...

2 comments:

leakedknowledge said...

mungkin aga terlambat tapi aku nak wish juga...

'THANK YOU FOR BEING BORN. HAPPY BELATED BIRTHDAY'

umur dah mningkat, makna kita pun kne la berfikir matang n bertindak matang

p/s: ak ckp mmg sedap. ak sendiri pon tak matang2 biar umur dh tua =.='

cik kaki ketawe said...

hahahha..okey..terima kasih sekurang2 nye adalah jugak kau wish kan...hehehe...kadang2 terlalu matang juga buat idup jadi bosan..hahaha

Post a Comment

boboiboy pernah berkata bahawasanya...komen biarlah ikhlas...
barulah terbaik... =P