Pages

Wednesday 12 September 2012

YEAHH..BEBAS..TRIAL SPM DAH ABIS!!

GAYA macam beruk terkinja2 je kan...hahaha..sedar diri xpe cik kakiketawe oii..ok..aku nak story pasal TRIAL SPM DAH ABIS semalam...walaupun cuma trial tapi aku gaklah sangat tertekan,,teruama bila menghadap paper FIZIK..ADDMATH..CHEMISTRY DAN BIOLOGY..keempat2 ni adalah subject TERCHENTA..wahhhh..dengan riak nye aku menulis...padahal aku rasa nak koyak je paper aku tuh time jawab..dah la aku runsing tengok orang kiri kanan depan belakang aku..tulis punya lah banyak..aku kalau exam 2 jam setengah..for sure aku abis awal..sebab dah tak tahu nak tulis apa..yang aku migrain bila orang sekeliling aku semua tekun..tulis memanjang..apekah yang mereka jawabkan?? aku dah sampai habis kosa kata nak dituliskan atas answer sheet tu..sabo jela..maka setelah tamatnye exam semalam..aku rilex giler..dan hari ni aku buat perangai tak datang sekolah..sebab budak kelas aku masih ada yang tak habis paper lagi..jadi kalau datang pon tak tahu nak buat apa...maka duduk lah aku di rumah membuka MUKA BUKU..wawawawa..suke2...tapi sekarang risau kan result trial aku..kalau tak emncukupi kuata university mana lah yang aku nak apply kan...


#walaupun aku minat biology..tp citer2 aku architect..maaf mak bapak..sy tak dapat penuhi impian anda
untuk melihat saya menyarungkan jubah putih...kerana cita2 saya bukan bidang kedoktoran..
ampunkan saya =(

No comments:

Post a Comment

boboiboy pernah berkata bahawasanya...komen biarlah ikhlas...
barulah terbaik... =P