Pages

Saturday 1 September 2012

JUMPA MAK MENTUA TAK JADI

TENGAH HARI tadi aku pergi rumah kawan ayah aku..anak dia kawen..okey ank dia semua lelaki..dan kacak2 belaka...yang no 4 tu aku chopp dulu..hahahaha...okey abaikan benda tu..kebetulan rumah dia selang 6 buah dari rumah "DIA"...aku mula lah debar2...tapi aku yakin dia takde sebab minggu nie minggu trial spm..for sure dia tak balik umah...dia mesti ada di hostel..so aku rasa lega... next..masuk je taman tu..boleh plak la bapak aku lalu depan rumah ia..aku dah mula kelam..kang nampak dek mak dia..terpaksa la aku hadap..untuk pengetahuan..wakttu aku sekolah rendah..mak dia ustazah aku...jadi kalau jumpa mestilah kena hormat..dan itu yang paling aku elakkan..aku nampak kakak2 dia yg sama nama ngan aku dan kakak sulung dia tengah masukkan barang2 dalam bonet myvi kuning diorang..mesti nak balik U la tu... nasib tak jumpa lagi..hahaha..aku gelak dalam hati..menenangkan rasa gelabah tadi.. okey..sampai kat rumah kawan ayah aku tu..then aku melangkah dengan ,malu2 rimau jumpa anak teruna dia yang hensem2..walawehh...propa je aku kan... elok2 aku jejak je kaki bawah khemah..mata aku menyapa wajah MAK DIA!! ohhhh!!! TIDAK!!!! aku dengan kekurangan sivik nye hanya buat2 tak nampak je mak dia.. huarghhh..aku dan cemas gilerr..sebenarnya punca aku tak nak jumpa adalah aku takut dia tahu aku pernah..aku ulangi..hanya pernah!! tersuka anak dia...wewewwwe..aku malu...mak dia macam tak suka kat aku..tapi suka pada kawan baik aku..so aku agak takut nak berhadapan dengan mak dia..even mak dia layan aku baik..i'm not be a paranoid person...but..i'm afraid...bila tengok muka mak dia..automatik aku bayang anak dia..sampai hari nie...ENAM TAHUN...Walaupun aku dah jumpa ramai lelaki..tp anak dia tetap ada..dia memang aku tempatkan khas dlm hati aku..wing2...kisah lama..lupakan lah..tp pasal mak dia..memang aku nervous giler...so aku jalan straight buat2 rabun dekat jelah kan..mak dia pun rasa nye tengah tunduk makan..tp ayah dia duk usya aku..aku tau ayah dia kenal ayah aku..kenal aku..seram meh!! so better aku belah..aku terus pergi amik makanan dan duduk jauh dari situ...the end...

#aku xpernah lupakan dia meskipun aku cuba menyayangi orang lain



2 comments:

ariff said...

agak komplikated kisah ini.. hehe

Unknown said...

hahaha..memang cmplicated le citer nye..hehee...

Post a Comment

boboiboy pernah berkata bahawasanya...komen biarlah ikhlas...
barulah terbaik... =P