Pages

Friday 22 June 2012

TOKEK KESAYANGAN AKU

AKU dah bertukar menjadi incredible hulk...busan giler kot..haiyaa...nak kaco sape pon aku xtau..huhu..kalau kat skola bleh main dgn tokek aku tu...ngee...aku rasa mesti ramai yg attack aku tu..sampai bila nampak muka aku terus tgok tgn aku..takut2 ada cicak tu..besok aku nak beli BENDA BARU..yg lagi gempak..a.k.a bagi seram meh...hahaaa..aku rasa dah berat dah buku belah kiri aku nie..malaikat duk catit tiap hari...tp niat aku nak bergurau je..kalau ada yg marah..aku mintak ampun..

tp kes yg aku tak boleh lupa dalam makmal BIOLOGY..HAHAHAH..ketawe guling-guling aku...hahaha..sambil type entry nie pon aku duk senyum ingat balik kejadian ku..MEMBER2 aku sure tau...dan kalau sembang mesti gelak balik.h.ahaha.

.CERITA NYE BEGINI..dalam kelas biology, form 5 digabungkan  dengan budak science 1,2,3..ada lah budak science 3 nie..(nama d'rahsiakan) berjantina perempuan...geng aku memanglah kureng sikit dengan minah ni..al maklomlah..kat kampung dia ni anak kontractor...haiyaa...belagak sikit lah..die nie kalau gedik tu jgn ckp la kan..aku yg perempuan pon mnyampah duk tgok..lepas tu kuat prasan..dan die nie mudah melatah dan terkejut...err..ni bukan mengumpat ye..nak story mory aja...so kami mengambil inisiatif dgn menyuakan cicak palsu a.k.a TOKEK kesayangan aku tu..hahaha..IDAnya sah2 dr aku..hahaha..aku berlakon BUAT MUKA SUCI..lalu belakang dia..pastu aku usya member kat belakang aku..depa dah siap2 TUTUP TELINGA..pastu dgn muka innocent aku pon campak.."argghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh" apalagi..keluar lah bunyi monyet menjerit dr mulut minah tu..HAHAHA..puas hati aku nengok nye..jahatnye aku..hehehe..tp saja2..gurau2 je..merah padam muka dia..aku pon berlakon mcm aku lah heroin penyelamat die..aku pon tanya lah die.."ehh..kamu okey x??" die pon jawab:"hush terkejut aku..nie setan mana yg buat nie?" ade ke die ckp cm tu?? hush..hah..aku pon lagi sronok la blakon cm baik tahap 5 kan..sampai belakang tempat duduk aku..aku pon apa lagi..ketawe berdekah2 dgn member aku..hahaha..so aku rasa..tokek aku berjasa lah jugak..sbb dpt buat minah tu terkejut dan sakit hati..xpe2..aku dah mntak maaf dah aritu..ngeee

No comments:

Post a Comment

boboiboy pernah berkata bahawasanya...komen biarlah ikhlas...
barulah terbaik... =P