Pages

Thursday 1 September 2016

SAYA TUNGGU AWAK KAWAN!



Assalamualaikum... hai guyss... korang rindu seketul aku takk?

ciss... kepada siapa lah aku ajukan soalan tu.. ada ke readers blog ni lagi? perghh sedih teruk. T.T Heyy aku busy laa bukan sengaja tak blogwalking tauu. Pejam celik pejam celik aku nak masuk semester 4 dah woiii. Next year aku dah boleh angkat kaki dengan jayanya dari pada UiTM. ohh UiTM dihatiku kome. doakan lah aku grad on time. Lepas tu nak sambung lagii. errrr tu pun  tengok mood aku lah kan.

Btw, aku tengok banyak blogger kesayangan aku yang dah tak active. Sedihh nyee. walaupun aku tak update aku kekadang akan bukak jugak blog kegemaran aku. Dan ada seorang blogger ni yang aku cari. Apa khabar dia agak nye. Aku takut nak tahu kenyataan keadaan dia. walaupun aku tak kenal dia secara face to face, tapi tulisan dan nukilan dia aku sentiasa tertunggu- tunggu.  hmmm. Jikalau dia masih bernafas moga Allah gerakkan hati dia untuk melawat blog aku. Jikalau tidak, aku berharap Allah tempatkan dia dikalangan orang yang beriman.

Tiada sape tahu keadaan dia. hmmm.


P/S : Semoga kau baik baik aje





No comments:

Post a Comment

boboiboy pernah berkata bahawasanya...komen biarlah ikhlas...
barulah terbaik... =P