Pages

Tuesday 16 September 2014

Mood balik Kampung

                             Assalamualaikum

 hai awok2 sekalian.... happy nye cuti hari ni kan?? Aku rasa hari ni lah aku baru merasai nikmat apa itu cuti...dekat 3 minggu aku berperang giler hectic habis..masa nak tido pun kena catu kot... sampai aku rasa badan aku naik bila asyik makan je kerja aku..hikhikhik...  ni belum final kot... final exam aku next week habang hang.. besok aku tak kira aku nak balik jugak kampung..walaupun hari kamis ada program..sebab course aku mula exam awal...tapi takpe habis pun awal.... habis je 'anniversary' aku ni maka hidup terseksa aku pun berakhirrrr... bukan apa sebab aku ni jenis yg kalau lama tak balik rumah badan sakit sakit weh...homesick kata doktor...errrr aku rasa doktor tu perli aku je kot...takpelah..ada aku kesah? Huhuhuhu...ni lah 1st time aku 3 minggu bertahan duduk kedah ni... sebelum ni aku buat perak dengan kedah tu 20 minit je...tiap tiap minggu balik... duit elaun duit mak bapak aku habis duk beli tiket aku ulang alik aje...bayangkan aku yg jenis alergic naik bas sanggup tiap2 minggu naik bas balik takda kawan teman kot... as long as aku balik...huarghhhh....tak sabar nye weh... beg nak balik dari minggu lepas aku dah kemas kot..kau nampak tak bertapa jemah ni memang sakan nak balik study week? Hahahahhaha... ok korang..doakan untuk aku ye... 
terima kasih :-)

Btw: Happy belated birthday for my sweet moothy mom... tak ada kata2 ataupun hadiah yang mampu aku beri setanding dengan jasa mak pada aku.. terima kasih mak... :'(



2 comments:

Unknown said...

assalamualaikum CKK.

lama x dengar khabar CKK..skrg study di kedah eh? UUM ke?

susah ulang alik naik bas sementara belajar ni x apa CKK..nanti bila dah berjaya akan jadi kenangan manis bila dikenang2 semula. :)

slmt belajar ye dan slmt hari lahir kpd mak CKK..:)

Hamdi Afandi said...

nak tnya..ko senanyer blajo kat mane?

Post a Comment

boboiboy pernah berkata bahawasanya...komen biarlah ikhlas...
barulah terbaik... =P