Pages

Monday 8 April 2013

GILA KENTANG


Assalamualaikum...Actually aku dah delete the first entry yang aku tulis tadi...hehe...aku rasa macam tak sesuai pulak nak letak dekat umum...sebab takut ada readers yang baca...malu le aku...err,ada ke readers? wewewe...

Aku sebenarnya agak tak berapa bersedia untuk berkongsi dan merasai benda-benda berkaitan hati dan perasaan ni...nampak tak ganas pulak bila tulis pasal ni...aku kena jaga macho beb! wewewe...hemmm macam mana ek ? aku masih muda lah...aku tak ready untuk relationship apatah lagi *perkahwinan*...benda ni terlalu awal untuk aku dan secara jujurnya aku tak berminat tentang hal ni...tanggungjawab nya terlalu besar...dan aku belum bersedia...gila ke aku nak kawen on my 18 birthday? huh,gila kentang kot!

So,aku harap "Dia" tak ambil hati dengan penolakan aku...memang lah dia tu dah cukup umur dah nak habis belajar...dan dah dapat tawaran bekerja...but aku lah yang tak ok...aku perlukan masa kot...bagi aku capai dulu cita-cita aku....then aku perbaiki diri sendiri dulu...*sebab kalau nak berdiri sama rata dengan kau memang aku jauh lagi bro...dah ok semua then baru aku pikir pasal nak settle down...



adush...aku tunggu dia ni tapi dia tak datang-datang... :P



p/s : fall in love when you're ready....not when you're lonely...


6 comments:

Anonymous said...

wah,,da ada orang masuk mminang ke hhihi

Amaliena Ros said...

ehehe..ala malu2 plak ckk..hehe..:)

Unknown said...

betul tu...kau perlukan masa...diharap pihak yg satu lg tu dapat berikan kau ruang...alah bukan lama sgt pon setakat nak tgu 5 tahun sampai kau dah keje nanti kan....

Unknown said...

aku setuju bro kat atas aku ni...as abang I want the best for you and 4 ur future... walaupun aku tahu that guy memang baik dan aku tak kesah dik kau nak kwan dengan dia...but fikirkan dulu masa depan kau ek...kalau dia boleh tunggu kau untuk 4 years so takkan lah 5 tahun pun tak boleh kan ? senang2 kau bertunang dulu jelah....hehee...

p/s: tak sangka adik aku dah besar...kecik2 dulu aku yg timang kau...nowdays dah ada orang meminang....huhuhu...kelakar pulak rasanya :P

Anonymous said...

sebenarnye.....gambar diatas adalah tunang aku....so...ko amek adik dier je laa yang dalam supernatural tuh... (boleh camtu?)

Unknown said...

betul tu CKK..capai dulu apa yang dicita..
insyaalah bila tiba masanya akan datang apa yg ditunggu...:)

Post a Comment

boboiboy pernah berkata bahawasanya...komen biarlah ikhlas...
barulah terbaik... =P