Pages

Saturday 6 April 2013

BERSANTAI


Assalamualaikum...wehuuuu...selamat malam semua... Hari ni aku rasa best... sebab hari ni dapat berjimba dengan member sekolah aku... dia ni kira kawan baik aku lah... even aku baru rapat dengan dia last year kot...itu pun pasal dia satu kelas dengan aku bila naik form 5....then ditakdirkan dia duduk di sebelah aku dalam kelas... so dari situ lah mula rapat...dan jadi kamceng sampai hari ni...



Ni Adlina ex-classmate a.k.a tablemate aku...

Sebenarnya tak rancang pun pertemuan kitaorang ni...ewahhh...pertemuan weh...hihihi...asalnya minah ni buat status memain je kat FB nak berjalan-jalan memandangkan dia baru je dapat lesen kereta...last-last dia ajak aku pergi berjalan sama so aku pun join jela...aku pun tak buat apa kat rumah...dari terperap sampai hypertension kepala aku ni baik lah aku keluar hirup udara segar...

first sekali kita orang pergi kedai mamak...pasal masa tuh tengah hari dalam pukul 2 jugak lah...kitaorang bantai nasi Vangay dulu....perut lapar weh...dan berdondang lagu rock beb!...perghhh...memang sedap lah ! sape tak suka makan mamak jangan kawan dengan aku ekk...hehe...sambil makan sempat jugak cuci mata tengok mamat-mamat balik solat jumaat...hohoho...

Then dah kenyang menyantap makanan kitaorang gerak ke Tesco...pergi main segala game yang ada kat situ....dari racing car sampai lah main baling-baling bola masuk jaring or mat salleh calling and panggil netball ye...hehehe...aku malas nak masukkan gambar kitaorang main macam kanak-kanak riang pasal siap ada insident yang memalukan...so no picture untuk part ni....heheee...

Lepas tuh baru gerak pergi tasik berdekatan ek...kat sini mula-mula tak hujan...so kitaorang decide park kereta jauh pun takpe...pasal dia ajak aku jogged kat sini...hemm...aku layankan aje...sekali bila dah hujan rintik-rintik hah hambik padan muka...kitaorang terpaksa buat 4x4 punya gear....berlari 120 km/h tahu!<--- ok ni aku tipu...berlari sikit-sikit je... nasiblah hujan tak berapa nak lebat....takde lah basah sangat...so mohon tengok gambar jelah ekk..



Aku kalau frust ke sedih ke kat sini lah aku jejak ! sempat gak kitaorang buat sesi luahan perasaan


Masjid terapung UTP--> aku tak tahu specific name masjid ni...


Gambar ni aku curi-curi ambil...tak kenal pun sapa mamat ni...tapi yang sure aku nampak dia menangis dekat tepi tasik...siap kesat air mata...jadi rasa macam nak pulak aku jadi mamarazi tadi...hehe

*gambar banyak tapi semua muka aku dengan dia...hehe..so tak dapat nak share pulak...

Dah habis sesi bergambar tengok hari pulak hujan kitaorang cadang nak terus baliklah...so on the way balik tu aku cadang nak singgah seven E sebab nak beli topup...sekali mata kitaorang nampak kedai cendol kitaorang pun singgahlah....balik baru pergi seven E...kat sini lah kitaorang jumpa brother-brother yang hensem lah jugak....gua takde pheeling tengok nye...member gua lah excited...hehe...tapi brother tu 5-6 kali gak lah pusing tengok meja kitaorang siap senyum maut lagi...ohhh...that time baru aku nampak dia hensem..hehe :P

Habis makan cendol dan sempat jugalah aku melantak semangkuk laksa kita orang gerak lah dari kedai tuh...jam pun masa tu dah pukul 5 lebih sikit kan...tapi sebabkan kitaorang tak mau balik rasa macam nak jalan-jalan kita orang pun pusing-pusing lah taman dekat dengan UITM seri Iskandar tuh...baru teringat member gua ada kerja dekat taska...hahah...member aku yang aku cerita suka pulas telinga aku tu...hah,dia kerja taska...muka je ganas sekali kerja taska...tapi aku tabik dia memang baguslah boleh handle baby...kalau aku belum tentu boleh buat macam dia...kat taska tu aku jumpa baby comel...

Muhammad Darwish...comel kan? awish marah aunty kacau dia main tu yang muka ketat semacam tuh...hehehe...geram tengok dia...comel sangat...

Disebabkan jam pun dah melarut ke pukul 6.30 then kami pun gerak balik...ok...balik yang sebetul-betulnya...hehehe...takda melencong ke mana-mana...sampai rumah pun dekat pukul 7...err, kira kena tazkirah jugak lah dengan big boss aku si tuan jeneral tuh...aku macam biasa lah...dah namanya anak mithali aku tadah telinga aje...hehe...

ok,itu jelah...dah lenguh aku menaip...adiosss....

p/s


opss, ni sape ek? :P


*mohon abaikan tajuk...aku pening pikir tajuk apa nak letak kan...

9 comments:

Unknown said...

sudah sihat betul ke yang kau merayap ni? jangan lupa jaga kesihatan... entry kau buat aku rindu Malaysia...baru berapa minggu aku balik sini...huhuhu...comel gila darwish...teringat dekat wafiq kan...muka ada iras-iras...

p/s : hem,siapa kah jejaka itu? mohon pencerahan....

Unknown said...

salam CKK :)

pic CKK mana? nak tgok..nak tgok...hehe

laki tu mengantuk kot???

Amaliena Ros said...

wah keluar jalan2 ya..hmm.dpt release tension sikit kan..:)

Unknown said...

Alhamdulillah 2-3 hari ni better dah...cuma sometimes lah...but still ok bro...kalau ko rindu balik lah bila free...tak payah buat part time kat sana...memang pun bila aku tengok darwish tu aku ingat kat wafiq...memang sejibik lah...

#erkk, mohon jangan tanya aku....hehehe

Unknown said...

wasalam ayie..

hehe...mana bleh letak sini...keh keh...

Tak la ayie...dia memang menangis...
nampak secara terang-terangan....heheee

Unknown said...

hehe...yup rasa freshhh gilerrr.... =)

Unknown said...

baguslah gitu....tak ada lah aku risau sangat...aku bukan apa...kalau tak buat part time lagi bosan hidup kat sini...saja nak isi masa lapang...then dapat gak income kot....

p/s : hahaha...kantoi !!!!! kelas kau....ambik yg mantapppp! hahaa :P

Unknown said...

cehhh....gila duit betullah ko ni...tak cukup ke dah berkoyan-koyan tuh? hahaha...


#hahaha...ko jangan nak buat spekulasi bro...lepas kat abang aku siap ko!

Unknown said...

wah...sompek ekau meng'snap' gambar jejaka (last pic) tu.

Post a Comment

boboiboy pernah berkata bahawasanya...komen biarlah ikhlas...
barulah terbaik... =P