Pages

Tuesday, 12 March 2013

Assalamualaikum

dear my sista,

Aku tahu aku ni adik yang sengal...
hari-hari cari pasal dengan ko...
hari-hari gaduh dengan ko...
kekadang kurang ajar sikit...
pemalas...
tak pandai masak...
kena kan ko tu hobi aku...
buli ko tu memang seronok habis... :P
dan aku suka memerintah macam aku
pulak kakak ko kan....hahohaho...


kakak,
walaupun ko kekadang menyakitkan hati...
even kekadang aku dengki sikit dengan ko...
walaupun ko pendek dan kurus dari aku...
walaupun kau kedekut habis...
lepas tu kuat membebel...
lepas tu suka kutuk-kutuk aku
mengada-ngada sikit...
nak lintas jalan pun ko pegang tangan bagai
macam pondan je kekadang tuh...
(ni lah masanya aku nak kutuk ko balik! )
hohohoho...


walau banyak mana kekurangan aku...kekurangan ko...tapi ada satu benda yang ikat kita...darah dalam badan aku satu keturunan dengan ko...lari lah bumi mana pun kita tetap keluar dari rahim yang sama....walaupun aku kerek sikit kekadang tuh tapi ko tetap kakak aku...kita berdua je perempuan dalam adik beradik..so watever pun ko lah satu-satu nya kakak aku...duniawi wa ukrawi..ukhwah filla abadan abada...


p/s : mohon jangan menangis baca karangan adik ko ni...

6 comments:

Hatimi Tahirruddin said...

wah gengster plak kau ni siap buli kakak sendiri...hihi

cik kaki ketawe said...

mana ade wei...itu dipanggil gaduh2 manja..hahaaa

ariff al-baqi said...

hek elleh..

cik kaki ketawe said...

kahkah...nampak kerek di situ wahai ariff...

kay_are said...

ni mesti ko taip sebab akak ko majuk pasal ko cite pasal abang2 ko je ari tu tapi tak mention pasal kakak ko kan?

cik kaki ketawe said...

hahahhaa....ni baru lepas gaduh dengan kakak aku...so nak pujuk ayat kena jiwang sikit...kahkahkah

Post a Comment

boboiboy pernah berkata bahawasanya...komen biarlah ikhlas...
barulah terbaik... =P