Pages

Thursday, 28 February 2013

MUCHAS GRACIAS


aku tak tahu nak tulis apa...but a really big thanks to those people...yang tetap ada dengan aku...aku rasa sangat disayangi  bila aku  tersisih dalam dunia aku sendiri...sekurang-kurang nya masih ada orang yang boleh aku percaya atas dunia ni...Alhamdulillah...


Do you know which is the best part of life?

Its simple when your family understand you as a friend,
and your friends support you as your family....


p/s : abaikan tajuk yang tak ada kena mengena =)


15 comments:

Abdullah Shahid said...

:)

Aku Penghibur said...

:) hidup tak kejam tapi manusia itu ada sifat kejam... hargai apa yang kamu sekrang nie :)

Iffah Afeefah said...

Seronok bila rasa disayangi

siyes

khairil azam said...

you have me anytimes when u need friend to talk.. kan aku dah cakap...hanya abang-abang ko je yg boleh jaga ko...huhuhu..

Hatimi Tahirruddin said...

masih ada yang sayang<--------dah mcm konsert artis 60-an pulak....:P

misz aisya said...

ade kne mngena lah tajuk tu..kan mksdnye terime kasih. trime ksh pd yang sudi setia di sisi. :)

Tinta Lana said...

Meh CKK, kita hug skit,hehehe

Muchas gracias sebab sudi singgah diblog caca marbaku ^_^

cik kaki ketawe said...

yup..ada jugak yg kejam kana cik...insyaAllah acik.. =)

cik kaki ketawe said...

hahha...iya kak...rasa selamat =)

cik kaki ketawe said...

yelahh2.....terima kasih sebab ko selalu ada...aku tahu nobody boleh tanding abang2 aku kan...

cik kaki ketawe said...

haahaa...ko nak buat konsert jangan lupa ajak aku timi =)

cik kaki ketawe said...

haahha...sy silap tu sbnarnya kak...abaikan bahasa yg takde kena mengena...hahaha... =P akak pun salah sorang dari mereka2 ttu =) terima kasih

cik kaki ketawe said...

hahha..kak Lana...yess...girls hug...hahaha

muchas gracias pasal akk pun sudi jengah sini (@_@)

kay_are said...

muchas gracias tu time kasih or something like that kan? lumrah manusia yang suruh abaikan tu r yang sibuk nak amek tau.. =P

cik kaki ketawe said...

betullah tu....nampak tak spanish aku tu? hahaa...

Post a Comment

boboiboy pernah berkata bahawasanya...komen biarlah ikhlas...
barulah terbaik... =P