Pages

Wednesday 23 January 2013

WISHES TO ALL OF YOU =)

ASSALAMUALAIKUM youlsss...giler memang gua rindu dengan tapak rumah gua ni derr...rindu nak menyemak news feed blogger korang...hahaaa...biar nanti aku update sampai lebam...

Mood ceria aku pagi ni terbantut gara-gara bapak aku kejut pepagi buta...sebab suruh teman beliau pergi majlis untuk merasmikan majlis penyampaian duit untuk bebudak sekolah...hadoi...spoil...aku dah la nak qadar tidur...tapi sebab gua anak mithali...aku gagahkan jugak diri untuk bangun...yang buat aku malas bukan apa...sebab sekolah yang bapak aku rasmikan tuh bekas sekolah aku...aku malas nak jumpa warga-warga sekolah tuh...hoho...so aku dengan cerdik nye lari ke CC untuk on9 dan update...bukan aku tak tahu...bapak aku ajak tuh pasal nak suruh aku angkat hamper or cenderamata yang dia dapat lettew...haishh...sabo jelah aku....

Disebabkan aku lama tak update...rasa banyak entry korang aku tertinggalkan? huhu..nanti aku qadar ye...banyak benda aku nak story...tapi hari ni biar aku nak tulis ucapan selamat kepada beberapa insan tersayang dalam hidup aku...pasal story mory yang lain-lain tuh...next entry lah aku cerita yek...

first of all...happy belated birthday to both of my beloved twins...Muhammad Raziq Aiman and Muhammad Adam rafiq...(lepas ni jgn cakap aku tak pernah story pasal korang ok)...selamat hari lahir yang ke 20...May Allah bless both of you...so pesanan aku tolong lah membesar dan jadi matang ye...hoho....hah...aku nak cakap menyampah aku tengok korang sengih kera dalam MMS yang korang hantar kat aku...kemain korang dua ekor bergaya sakan kehulu ke hilir dengan skyline baru yek? mencik aku...belagak tayang2...sat g kena hilang menangis lah kome...hohohoh..hadiah aku considered sekali dengan Khairil bagi ehh... :P

kedua...tahniah pada ukhti Najah and akhi Hafiz...amboih lepas keluar SMKA habis SPM korang bertunang nowdays dah nak nikah....maaf tak dapat hadir ke majlis nikah...yang hampa pi buat kat Jordan pe hal? hohoh..dah la adik2 senior tak dapat nak usya naqibah brutal kitaorang kawin...tahniah la akhirnya akhi Hafiz dah tamat belajar dan dah jadi doktor kan? ukhti pulak belajar rajin2...ececeh...macam ana pulak jadi kakak ye? hohoho..selamat mendirikan baitul muslim...harapnya akhi dengan ukhti kekal sampai jannah...nanti resepsi kat Malaysia ana datang...ana tujukan lagu Barakallah hulakuma walakum nyanyian Maher zain untuk ukhti ok....moga bahagia selalu di bumi anbia' tuh... ana uhibbu ukhti =)

then...tahniah tu my friends Shahril Iskandar...tahniah sebab result belum keluar but awal Februari ni kau dah nak fly...hohoho..sedih sebab aku tak dapat follow ko and others...semoga ko berjaya di bumi perantauan..and a big sorry sebab aku tak dapat nak hantar ko ke KLIA on that day...sorry again...my bad...tapi kawan-kawan lain ada...all the best...nanti dah balik jangan lupa bawak somethings dari sana untuk aku....hehee...bila lagi aku nak pow kan...hohoho..

okey..untuk semua yang baca entry ni..aku harap korang semua ceria selalu..and may Allah bless us =)

7 comments:

Akupenghibur.com said...

happy birthday jgk untuk semua :)

Unknown said...

amboih acik..bergolek2 ek datang sini..haha...iye..sesiapa yg lahir hari ni juga selamat hari lahir...hoho

nadia farahida said...

bestnyaaaa boleh fly jauh-jauh kenal tempat orangg :)

Hamdi Afandi said...

tedia! dah kembali dah....haha

Unknown said...

salam CKK :)

bagus CKK ni ingat pd org2 yg terdekat...:)

kay_are said...

boleh tahan gak cara ayah ko nak take for granted tu kan.. patut r ko lari.. =P selamat berbahagia hingga ke akhir hayat untuk kawan ko yang dah nikah tu ye.. muda lagi dah nikah.. bagus2.. =) last sekali, aku pun nak hadiah gak dari kawan ko yang dah nak fly tu.. boleh? =P

Unknown said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment

boboiboy pernah berkata bahawasanya...komen biarlah ikhlas...
barulah terbaik... =P