Pages

Tuesday 25 October 2011

INILAH AKU

hahahha..tadd aku tau cikgu kimia mengamuk kat aku.. tapi aku boleh sedap lending kat dalam kiosk...macam sekolah tu bapak aku punya...hohoho...habis die tulis dalam buku rekod nama aku PONTENG..TIME KASIH CIKGU.,..
AKU TAU DIE MESTI BENGANG GILER...

maaf cikgu..tadi saya nak mintak maaf tapi tak jumpa pulak dengan cikgu...takpe takpe...lusa ari kamis saya jumpa cikgu saya mintak ampun balik ekkk..heheheh..haila2...aku ingat cikgu tak masuk pasal exam akhir tahun dah habis...haduhh...tersilap jangkaan...burk rekod aku...mesti ckgu report kat bapak kesayangan saya kan? takpe-takpe..saya dah get ready dah dengan jawapan...hahahaa...smlam aku tension exam kimia..jadi aku bantai  bace novel sampai pagi..tu yg aku malas masuk kelas die..dah la kelas die best tahap taj ingat dunia kan...sabo jela aku..hahaha...tapi aku tau, cikgu tetap sayang aku...pasal aku bukan budak bermasalah..cuma bila tib awaktu sengal je aku buat hal sikitt..hoho...sian cikgu..siap pujuk aku bagai masuk kelas tusyen dia...kalau aku lambat pun cikgu tunggu gak..pasal tak nak aku tertinggal...terima kasih ye cikgu =) MAAF LAH SAYA TENGAH TANAM KAN MINAT SUBJEK CKGU NIE....dah la kimia tu SENANG TAHAP GABAN....aku nie pon otak nye CERDIK SGT...huhuhu..sabo je ckgu melayan aku..tp aku janji..pasnie aku buat yg terbaik..=)

No comments:

Post a Comment

boboiboy pernah berkata bahawasanya...komen biarlah ikhlas...
barulah terbaik... =P